pondělí 13. února 2012

Sebastian Texturizer

Tuto věc už zkoumám a testuju asi půl roku. Koupila jsem si to na Aukru od této prodejkyně. Vlastně jsem ani neměla nikdy plnou velikost, takže nemůžu posoudit, jestli je to originál a není to náhodou nějaká napodobenina
Každopádně mám už druhé balení, což svědčí o tom, že jsem asi spokojená. Nepožívám to tedy pravidelně při každém mytí, protože si ne vždy fénuju hlavu.
Výrobce píše: Aktivní lidé požadují od designérů módu s větší energií, jako jsou tkaniny reagující na tělesné pochody. 
Tato myšlenka vedla Sebastian k vyvinutí gelu, který dodává pružnost vlasové struktuře a posiluje ji pro lepší definici pramenů. Pšeničné a sojové proteiny posilují každý jednotlivý pramen rovných i vlnitých vlasů a pomocí nově získané pružnosti dodávají celému účesu objem a energii. 

Tak já bych se k tomu postavila jako že ano, dodá to objem, účes mi dokonce i drží, což s mým typem vlasů není jednoduché, jelikož i když mám 13 let odbarvované vlasy vždycky tím, co je na trhu nejsilnější, dosahuju skoro platiny, tak přesto moje vlasy nejsou nijak extra zničené, jsou stále nepoddajné a těžko upravitelné. A hlavně mám jich na hlavě stále nějak moc a taky moc rychle rostou.
Tato věc, ať už je to originál ,nebo napodobenina(ale asi dost dobrá) dokáže zvednout vlasy od hlavy a zdá se mi, že potom taky vydrží dýl neumyté. Vlasy tedy vysuším v ručníku a potom kapku velikosti pětikačky rozmažu v rukách a popatlu po vrchu hlavy. Když se tato fáze udělá špatně, tak potom zůstanou některý prameny hodně natužený a jakoby slepený. Potom to pročešu a vyfoukám, tak jak jsem zvyklá.


Konzistence není tak hustá jako gelová, na fotce to mám kapnutý na ruku asi 5 minut a pomalu by mi to i steklo. Je to mírně lepivé, barva medu a možná i ta konzistence je jako řidší med. Na ruce to moc příjemný není. Vlasy se po tom nemastí, nejsou zplihlé, svoji objemovou funkci to dle mého plní na jedničku, zároveň to plní funkci mírného natužení.
Za mě teda velká spokojenost a můžu jen doporučit.
Tento výrobek však zkoušela i moje mamka, která má jemné zplihlé vlasy pod lopatky a dala si to na hlavu dvakrát a říkala, že jí to bylo tak nepříjemný, že to musela jít hned umýt. Podle mě to jen špatně popatlala a zůstaly jí ztužený prameny....
Tak zkuste a uvidíte. Tento vzorek je levnej a zkoušku určitě stojí

Žádné komentáře:

Okomentovat