neděle 26. února 2012

Loreal Matte Morphose

Tento makeup jsem si koupila někdy na podzim jakože na zkoušku na slevovej kupon v DMku. Nečekala jsem od toho žádnej zázrak. Co já bych taky mohla čekat, když na stopro jsem ještě spokojená nebyla
Dbala jsem na doporučení kolující internetovým prostorem, že pěnovej makeup působí ve škarmétce tmavěji. Že potom je na pleti akorát. Vzala jsem odstín 140- beige natural. Podotýkám, že jsem dost vyblitá.
Makeup se super nanášel, používala jsem stipplingáčka a šlo to jedna báseň.
Nějakou dobu jsem ho používala, konzistence super, dobře se to nanášelo, ale byl na mě mírně tmavší, nebylo to nic hroznýho, nic dooranžova, ale já se v tom úplně necítila, ale nikdo jinej si možná té nepřesné barvy ani nevšiml.
Myslím, že moc není vhodný na nanášení prsty, ten stippling byl ideální. Výborně se roztíral, krycí schopnost bych řekla tak střední, bez efektu jakékoliv masky, celkem dobře se vsákl do pleti, nijak se neobtiskával. Doporučuju ho na mastnou nebo smíšenou pleť a výdrž na mé mastné pleti byla tak okolo 5 hodin, potom chtěl popudrovat a poopravit. Cena bez slevy cca 400-450,-
S klidným svědomím můžu doporučit, nebýt té barvy, tak bych ho měla doteď, takhle bohužel putoval dál. Vystřídal ho největší miláček od Diora a o tom příště.


Žádné komentáře:

Okomentovat