pátek 3. února 2012

Dermacol matt control


Dermacool matt control make- up base má být zmatňující báze pod make- up, která zabraňuje lesku až po dobu 18 hodin, je bez oleje, hypoalergenní atd.
Koupila jsem si ji v Rossmanovi v prosinci, když byla sleva  25% na vše od Dermacolu asi za 180,-
Konzistence je taková silikonová, krémová, barva je bílá,ale na obličeji zprůhlední. Po nanesení  je obličej velice příjemný, jemný, hebký a make-up se na něj dobře nanáší. Potud je vše super,ale dál jsem si nějak nevšimla, že by tato věc  plnila svoji funkci. Moje pleť je taková smíšená, spíš trochu mastnější, mastný čelo, nos, rozšířený póry..... 
Po nanesení mi většina mejkapů za 2 hodiny začne stíkat k obočí, zalízat do pórů apod. Pokud jsem to dobře pochopila, tak tato báze by tomu měla zabránit. U mě se tomu tak nestalo. Mejkap mi slezl asi po 3 hodinách, u obočí největší fleky a lesklá jsem byla stejně jako vždy. A když už jsem byla v tom, tak jsem měla vzorek make-upu ze stejné řady, tak jsem si řekla, že tomu dám ještě jednu šanci, a že to vyzkouším komplet dohromady, jestli to nebude lepší. Když pominu to, že vzorek v odstínu 02- Fair byl na mě dost tmavý a i dost dooranžova, tak ani báze s make- upem dohromady nevytvořila na mě nic, co by vydrželo déle, než jakýkoliv jiný make-up s jinou bází. Leskla jsem se úplně stejně.
Vzhledem k mé zkušenosti bázi nedoporučuju, nebo aspoň né pro ten účel, kterej slibuje- zmatnění.

4 komentáře:

  1. Na mně to zmatnění taky vůbec nefunguje. :( Mám i make-up a přijde mi, že báze ho o fous vylepší. (taky mám smíšenou pleť)

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, já furt něco hledám, koupím vše co se dá, na co se dočtu nějaký recenze atd. a zatím jsem vždy zklamaná a lesklá. Make-up máš v jakým odstínu?

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup mám v odstínu č2 Fair. Jinak mně se celkem osvědčil Dermacol 24h control. Dost dobře drží. Určitě líp než tenhle matující.

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, tak ten Fair jsem měla ten vzorek a na mě oranžáda. Po 24h se teda mrknu. Díky

    OdpovědětVymazat