čtvrtek 9. února 2012

Návštěva kosmetičky + zázračný zimní krém za pár kaček

Nějak jsem toto téma nikdy neřešila.Vždycky jsem si na ten obličej prostě něco plácla, klidně indulonu, nebo cokoliv podobnýho. Poslední dobou mám ale nějaký problémy, jsem na všechno jaksi citlivá, hned zčervenám, zeschnu, zvyrážkovátím, zesvědím a zpálím. Tak jsem to teď musela začít řešit.


V dobré víře jsem navštívila kosmetičku, že mi jako pleť vyčistí, že mi řekne, tak toto ano, a toto mladá paní určitě ne. Hm, a ono nic. Ano, nějaký řeči měla, ale spíš o tom, jak mi doporučit firmu s výživovými doplňky, která mě pročistí, detoxikuje a pak budu mít lepší pleť. Což  o to, to si asi něco nakonec koupím... ALE!
Pleť mi očistila, vzhledem k citlivosti pleti mi prý peeling neudělá, aby to nebylo špatný, masáž mi taky neudělá, aby to nebylo špatný, hloubkové čištění provedla postaru, klasickým mačkáním, tudíž jsem vylezla flekatá stejně, jako bych si to mačkala doma.
Udělala mi ale ošetření laserem. Nic jsem od toho nečekala, ale říkala jsem si, že to nemůže být na škodu. Při ošetření mi na bradu dala protipupínkovskou masku a na zbytek protižilkovou. Laser si odpůsobil svých 15 minut a já nic necítila, tak jsem si myslela, že v pohodě.
Po dokončení mi jako lehké nalíčení dala megaoranžovej makeup, rozetřen prsty a flekatě a k tomu do ruky řasenku, ať si prý nepřipadám jako nahá. A měla jsem to. Ještěže jsem jela domů autem. Být tam mhd, tak lezu radši kanálama.


A tímto se dostávám k pointě a to zimnímu krému. Po domácím odlíčení té oranžové hrůzy jsem za pár hodin zjistila, že mě pnou, pálí a svědí tváře. Podívání do zrcadla byl jeden velkej úlek.... Tváře v jednom ohni, flekatý suchý, šupinatý a bolavý. Jelikož takovou reakci jsem už měla, tak jsem věděla, že to musím promazat, ale čím?
 Pohledala jsem ve svých křečcích zásobách a nanesla nejprve excipial, kterým se mažu každou noc a potom tento zázrak, který jinak v zimě používám běžně do mrazu na pusu. Nemá žádnou chuť a chrání mi rty. Primárně je ale určen na hory. Je to zimní krém panthenol od Altermedu.
Má ochranej faktor 20, což já právě využívám i na ty rty a má v sobě nějakej unikátní arctic comlex z mořských řas, kterej chrání před chladem. je s vitamínem E a je bez parabenů, což ocení atopici, exzematici a citlivky.Stojí 140,. a je ho  30 g.Zvláštní, asi neznám jinej krém, co by byl na gramy. Vypadá to, že je to celkem malej krémík, ale používám ho celou zimu na pusu a teď už třetí den na tváře a furt ho tam mám přes půlku.
Konzistenci má takovou zvláštní, možná jakoby trochu hrudkovou,zároveň však jemnou a hebkou, ale nevím, jak to jinak popsat. Prostě je to takovej jemnej krém, ale není to vzhledem jako klasickej mazlavej krém. Trošku mínus je pro mě vůně, která fakt nevoní, ale to je to poslední, co bych u tohoto krému řešila, protože mě teď zachránil od červených svědivých fleků a to byl použitej až PO vzniku problému. Jako prevence by byl zřejmě o dost lepší. Jinak lze použít i pod makeup, nezůstáva nijak mastnej.

2 komentáře:

  1. Krásně jsi ten krém popsala a je legrace,že jsme o něm napsaly ve stejnou dobu.každá sice po svém,ja více vyzdvihuji jeho ochranu proti mrazu,ale i tak vystižně.

    Mě tedy nehrudkovatí, je uplně krémovy a vůni neřeším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já taky nemám hrudky, spíš jako když je nahoře na jogurtu trochu té oddělené vody a až pak je to bílý.:-) Možná ho mám už starej

    OdpovědětVymazat