čtvrtek 9. února 2012

Freeman Clay mask avocado + oves

Tuto čistící masku jsem si koupila před víc jak měsícem v nějaké slevě ve Schleckeru asi za 109,-. Mám už jsi teda odpoužívanou a myslím, že vzhledem ke své citlivé pleti můžu trochu soudit.
Maska má být z kaolinového jílu, avokáda a ovsa, s vitamínem E. Primárně je určena pro mastnější pleť. Já mám smíšenou a vyhovuje mi dokonale.
Maska je čistí, má tedy stahovat a čistit póry,což dělá. po nanesení za chvíli ztuhne, coý nemám na maskách moc ráda, ale budiž. Musí se jí nechat, že teda naprosto úžasně voní.Aspoň mě teda ano. Nechávám si ji na obličeji cca 20 min. potom ji klasicky umyju. Po umytí je pleť taková hebká, jemná a má opravdu mnohem méně vyditelné póry, které nenafotím, neb mám foťák, kterej to nebere, anebo to neumím :-) Obličej není seschlej, ani nijak nepne. Je to po umytí prostě příjemný. Prostě neběžíte hned hledat nějakej krém. Problém je, že tento efekt stažených póru není dlouhodobej. Rano mám pleť opět svoji normální pórovitou.
Takže jako masku, příjemnou, voňavou, stahující póry můžu doporučit, ale pokud někdo čeká zázrak, tak má smůlu. Masky jsem viděla jinak v Jasmínu za 179,-

1 komentář:

  1. Hezká recenze.
    Tuto masku mám a zdá se mi dobrá, ale máš pravdu žádný zázrak :-)

    OdpovědětVymazat