neděle 19. února 2012

Anti RYOR

Ano, jako jedna z mála nemám ráda kosmetiku Ryor. Až se to trochu bojím veřejně říct. Českej internet je zaplavenej pozitivníma recenzema na Ryor. 

Strašně ráda bych měla ten zatracenej Ryor ráda, už kvůli tomu, že je Náš, kvůli tomu, že je přírodní, kvůli ceně atd..... Ale nejde to. Mám 3 výrobky a dva z nich nesnáším.


Jako první jsem si koupila tento krém na rozšířené žilky. Mám pleť tak nějak stále zarudlou s fleky, tak jsem si řekla, že to zkusím. Při první aplikaci mě strašně  pálel obličej a zrudla jsem jako rak, ale překonala jsem to a mazala jsem se asi týden dál. Myslela jsem si, že je to tím, že je to příroda, a že jsem zvyklá na chemii, že to přejde. Nepřešlo, a jelikož jsem neviděla ani žádné účinky, tak jsem krém odložila.


Chtěla jsem přesto dát Ryoru ještě jednu šanci a tak jelikož mám celkem mastící se pleť, jsem dala na milion pochvalných výkřiků na blogoscéně a zakoupila tento matující krém. 
Po naplácání jsem měla úplně stejný pocit, jako po prvním krému, ale říkala jsem si, že pokud by to fakt mělo mít matující účinky, tak bych to tu chvíli kdy to pálí a štípe vydržela.
Krém má hydratovat, bránit rozšířeným pórům a matovat. Dle mého nedělá ani jednu tuto věc. Jestli něco, tak možná někomu pro běžnou hydrataci by mohl stačit. Makeup mi po něm slezl z obličeje spíš ještě rychleji než obvykle, takže o matování nemohla být řeč. Zkusila jsem i bez makeupu, jestli to není jeho chyba. Leskla jsem se asi za hodinu. A to v zimním počasí není moc oukej.

Moje nespokojenost tedy plyne z toho, že krémy neplní svoji funkci a pro můj celkem citlivej obličej je to fakt zabiják. Zajímavé je, že Bioderma a Avene z jiné cenové skupiny mi dělají báječně.
Fakt asi nejsem tak bohatá, abych kupovala levný věci a pak je vyhazovala.



Jediný přípravek mi vyhovuje. Splní to, co slibuje, nesmrdí, nic mě po něm nepálí a neštípe. Nevadí mi ani na očích, ani na tváři. Takže s tímto odličovačem spokojenost i přes jeho mastnotu. Zvykla jsem si.
Najde se někdo, kdo taky není vycvrkanej z Ryoru?




9 komentářů:

  1. Nic si z toho nedělej, já Ryor taky nemusím. Například ten jejich dvoufázový odličovač...děsběs:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak to je zrovna jediná věc, která mi vyhovuje. Proč ti nevyhovuje?

    OdpovědětVymazat
  3. já bych ani neřekla, že ho nemám ráda, ale je mi úplně fuk a v životě by mě ani nenapadlo si od něj něco koupit :D což vlastně není úplně přesné, protože před pár lety jsem si od něj něco koupila, už ani nevím, co to bylo (krém?), zato vím, že to bylo totálně useless a spíš to škodilo, než aspoň nedělalo nic, tákže ... ;) a znám spoustu dalších lidí, co by je ryor ani nenapadl

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dobře. A ano mám pocit, že mi to spíš uškodilo

    OdpovědětVymazat
  5. Já si od Ryoru koupila krém s přírodními oleji a jako asi je dobrý, já nevím, já to na těch krémech nepoznám:D Ale mám tu plet ted lepší nejakou.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pokud nedělá nic špatnýho, tak buď ráda. Je to levný a pokud i účiný, tak to je asi výhra:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ryor v žádném případě není přírodní kosmetika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, každopádně na svých stránkách se tak hned v úvodu prezentují www.ryor.cz

      Vymazat
  8. Mně Ryor taky svého času vyhovoval. Je to levné, je to dostupné a myslím si, že ideál je to spíš na mladou, respektive vysloveně náctiletou (abych snad někoho neurazila) pleť se sklonem k akné. Pokud někdo na pupínky příliš netrpí a má kůži nějak podrážděnou a citlivou, nebude to to ono.

    OdpovědětVymazat