úterý 14. února 2012

Sada štětců Coastal Scents

Tuto sadu štětců jsem si po dlouhém uvážení chtěla objednat. Měla to být  moje první sada, proto jsem zase nechtěla investovat majlant,protože jsem ještě nevěděla, co všechno využiju a co bude ležet ladem.
Vyhlídla jsem si tuto sadu, poptala se pár lidí a rozhodla se objednat. Jeden de mi to nějak nešlo odklinout, tak jsem si řekla, že to zkusím druhej den, protože na počtvrté jsem na to už ten večer neměla nervy.
Druhej den jsem si otevřela tuto stránku a uviděla jsem, že zrovna na tuto věc byla slevička, takže půl ceny pryč a i s poštovným mě to vyšlo jako za plnou cenu. Poštovný bylo 17 dolarů.
Na balíček jsem čekala 12 dní a musím podotknout, že to bylo mezi vánočními svátky.
Sadička obsahuje řekla bych skoro všechny štětce, které člověk může upotřebit. Jak na oči, které upotřebím nejvíc, tak i na tvář a na korektor apod. Pár jich je syntetika, ale většina je z pravých chlupů. Koza, kůň, apod.. Napřed jsem z toho měla divnej pocit, ale zvykla jsem si.

Se štětci jsem vesměs spokojená, ale přesto mám nějaké výhrady. Nejhorší je asi štětec na pudr, ten vyloženě štípe na tváři, potom nejsem extra spokojená se štětcem na linky, přijde mi, že je moc měkkej a ohebnej, ale možná to bude tím, že nejsem zvyklá na tento zkosenej, ale na klasickej špičatej. poslední věc je, že myslím, že štětec na blending by mohl být chlupatější a mekčí, ale to je jen osobní dojem. 


Za sebe tedy tyto štětce můžu doporučit, lale pravdou je, že jsem zatím nějaké kvalitnější v ruce neměla. Jsem s nima zatím spokojená, ale hodlám nakupovat dál a hledat nějaké extra :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat