středa 15. února 2012

Celoroční ochrana pusinky

V zimě vždycky rekapituluju, co mi to tak pomáha na pusinu. protože teprve v zimě se pozná, co za to stojí a co ne.
Představím vás tady teda tu svoji pětku.

Jako první je Bodysol SOS balzám pro suché a popraskané rty. Ten používám už druhou zimu a jsem s ním spokojená.Obsahuje bambucké máslo, včelí vosk, vitamíny A+E, aloe vera a UV filtry.Je bílý, ale bílou vrstvu na puse nenechává. Přesto je na puse cítit, což možná nemusí být každému příjemné. Cena 40 Kč, ale podle Heuréky už není k dostání.



Druhý, který je vhodný spíš na jaro, nebo do horského sluníčka je Panthenol forte lip balm. Má oranžovou barvu,ale rty nebarví, krásně voní a i tak nějak medově chutná. Má SPF 15, obsahuje D-Panthenol a betakaroten. Používám ho taky moc ráda a pěkně hydratuje, bez nepříjemného pocitu na puse.Cena 60 Kč
¨

Třetí v řadě je EOS. Mám ho teprve měsíc a objednávala jsem ho z amerického e-shopu. Tento jediný mi opravdu chutná.Vybrala jsem si příchuť lesní ovoce a opravdu tak chutná. Je sladký a voňavý a nejde v něm cítit žádná chemická vůně. Jsem s ním spokojená. Je to ale spíš tím, jak voní a chutná a přiznejme si to, i proto, že na mě lidi koukají, co že si to dávám na tu pusu. Extra hydratace se nekoná. Cena asi 70 Kč bez poštovného

Čtvrtý v řadě je balzám Hurraw. Je na něj napsáno spousta recenzí a všechny kladné. Tady ho Nik vychvaluje ,ale pro mě to číslo 1 není. Líbí se mi, že je přírodní, že hezky voní, ale to je pro mě asi všechno. Mám vůni mandle. Při prvním použití mě zarazila totální hořkost, ta však zmizela, takže to byl asi jenom nátěr jako kryt balzámu. Vůně dobrá, ale že to někdo popisuje, že to má příjemnou chuť, tak to nevím, nechutná to skoro nijak, tak nějak mdle. Ale třeba mám jen blbou příchuť. Balzám je hodně patlavej a měkkej a to bude asi to, proč mi vlastně nevyhovuje. Mám ráda spíš tužší věci. Je pravda, že v práci ho používám, jelikož ani v té zimě nezatuhne totálně, takže ho úplně nezatracuju,ale jednička je jiný kus. Cena 119 Kč

Moje jednička je pátý kus v řadě. Je to Regina s placentou. Používám ho ve dne i v noci. Na noc si dám pořádnou vrstvu. Dá se jakoby vrstvit, což opět může někomu vadit, ale já ho miluju. Je celkem tuhý, s takovou lékárenskou vůní, v podstatě bez chuti a zápachu. Nevím, co říct. Miluju ho, pro jeho hutnost, pro jeho výdrž a pro jeho hydrataci. Ještě ráno, když vstávám, tak cítím, že tam někde je. Nějak se darebák nechtěl ani fotit a ani nějak rozumně uveřejnit na fotce. Cena 40 Kč



4 komentáře:

  1. Můj oblíbený je teď od La Roche-Posay ... používám ho na nic a ráno mám rty krásně hydratované a jemné :) jinak o tom EOS jsem četla už docela dost a láká mě :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se LR bojím, po krému na obličej jsem se osypala....

      Vymazat
  2. Bodysol si asi koupím protože mám ten Panthenol a ten mi barví pusu okolo:D A Placenta des, mela jsem chvili a zadny ucinek, ted jsem byla dva dny u pritele bez balzamu a mel tam tu moji Placentu tak jsem myslela, ze me zachrani ale prd, nic, zadna uleva:/

    OdpovědětVymazat
  3. No a já mám tu placentu nejradši. Bodysol je dobrej, ale je na mě trochu hutnej a to mi celkem vadí

    OdpovědětVymazat