sobota 18. února 2012

NYX - Winter in Moscow

Tuto paletku jsem si koupila před skoro třemi měsíci a používám jí denně, tak si myslím, že už můžu trochu soudit

Je to paletka určená pro kouřové líčení. V podstatě jsou v ní různé odstíny šedé.

Obsahuje 14 stínů, 5 rtěnek a 2 tvářenky. Zrcátko a 3
jakýsi aplikátory.



Řekla bych, že stíny jsou celkem dobře pigmentovaný, dokonce i ta bílá. Já nejčastěji používám tu pod ní, je to taková šedofialová(asi).
Jsou tam matné i třpitivé stíny. Co bych řekla k výdrži, no nevím, nejsem asi ten správnej vzorek populace, protože mě bez báze nedrží žádný stíny a ani s bází ne do večera :-(
Takže tyto bez báze asi 3 hodiny a s bází tak 7 úplně v pohodě a pak se začne dělat čárka, ale stíny úplně neslízají.
Dají se celkem dobře blendit, jedinou a hlavní nevýhodu vidím v tom, že dost práší. A když říkám dost, myslím, že jako celkem hodně.



Součástí jsou také dvě tvářenky. Obě jsou celkem slušně pigmentovaný, obě jsou v odstínu růžové, tmavší je víc třpytkatá. Nijak nepráší, dobře se nanáší a roztírá.

Ke rtěnkám, které jsou bohužel taky přítomny nemám raději co dodat. Pro mě je to takovej divnej patlavej kyt, co na puse skoro nebarví, nedrží, cuckuje se a má všechny další negativa, který dokážete vymyslet.

Celkově jsem s paletkou spokojená a kdyby stíny neprášily, byla bych nadšená. Doporučila bych ji těm, co mají rádi odstíny šedé a chtějí to mít pohromadě.



4 komentáře:

  1. Tato paletka mě vždycky lákala:-)Ale raději bych ji měla v různých odstínech hnědé. A ty rtěnky-leska vypadají více než použitelně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba mají i v hnědé, NYX toho má hodně, já hnědou nemusím.... Ty rtěnky jsou totálně nepoužitelný

      Vymazat
  2. já te'd čekám na zásilku od NYX, mám tam make-up, paletku Nude a štětec na stíny...už aby mi to přišlo sakra :D

    OdpovědětVymazat
  3. Štětce jsem slyšela, že nic moc, ale zase nejsou moc drahý. Na ten makeup budu zvědavá, hlavně na odstín...

    OdpovědětVymazat