pátek 24. února 2012

Platinová blond

Dlouho jsem se rozhodovala, jestli tento příspěvek napíšu nebo ne. Už totiž neznám moc lidí, co by chtěli být co nejvíc blond. 
No já každopádně celej život toužím po platině a s většími či menšími úspěchy se mi to vede.
Na blond se odbarvuju už 15 let. S menšími přestávkami pro modrou, červenou, fialovou, černou.... No blond zvítězila. Minimálně 5 let jsem ji z hlavy fakt nedala.
Na odbarvení používám melírovací prášek od Matrixu, momentálně s 9kou kysličníkem.
No odbarvuje to pěkně do světla, to jako ano, ale je to takový nažloutlý.
Takže na umytí aspoň ob jedno umytí používám Silver šampon, který kupuju tady.
Spousta lidí o něm říká, že vysušuje vlasy, ale já ten pocit nemám. Možná je to tím, že si odbarvuju vlasy tolik let, tak se o ně celkem starám. Různý kondiše, masky, Gestil, apod.
 Já osobně nedoporučuju ho nechat působit moc dlouho. Poprvé jsem ho nechala na hlavě 20 minut, abych jako byla platinová kráska. No byla jsem šedivá jako holub. Moc hezký to nebylo, naštěstí se to dá vymýt.
Barva šamponu je sytě modrá a funguje to tak, že ten modrofialový pigment neutralizuje žlutý odlesky na blond i šedivých vlasech.Napřed napěním na vlasech obvyklej šampon a pak přimíchám tento.Nechávám teda působit asi tak 5 minut, potom klasicky smyju a dám svoji péči.
Jediný co furt nemůžu překonat je to, že na tu čerstvě odbarvenou pěšinku to prostě nechytá, nebo nechytá za těch 5 minut. Kdybych to nechala však dýl, tak jsem fialová.
Pokud někdo používá a má fígl jak to udělat, tak sem s tím do komentů

15 komentářů:

  1. Podle mě nejhezčí blond = platinová blond.

    OdpovědětVymazat
  2. Óóóó velice děkuji, je to i můj názor. Snad moje snaha není na nic:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem při blond používala Blond Shine od Lórealu a byla jsem spokojená. Nemá se ale používat při každém mytí a dokážu si představit, že někomu vlasy dost vysušil.

    Já to vyřešila tak, že jsem jej v ruce vždy smíchala s běžným šamponem a výsledek byl dle mých představ-studená blond a vlasy byly ok :)

    Příště fotečku rozpuštěných vlasů prosím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten taky znám, ale není to vyloženě bělící šampon. A s šamponem to na hlavě míchám taky, měla bych to tam připsat. Díky. A umývám ob jedno mytí

      Vymazat
  4. Platinová blond, když sedne, je krásná...A není snadné ji docílit.

    OdpovědětVymazat
  5. ja si myslim, ze pokial niekomu pristane nie je co riasit, v urcitom veku vsak skor zostaruje ...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale doufám, že na ten věk mám ještě čas, aspoň chvílu, ale záleží i na typu. Moje mamka má pořád platinu a hádají jí o 10 let mín

      Vymazat
  6. mam presnej ten samej problem s pesinkou :D jinak teda pouzivam silver z drogerky, po lorealu sem byla fialova i kdyz sem to nechala pusobit vterinu... :D mohla bych poprosit o nakej odkaz na ten melir matrix? diiky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z drogerky jsem měla taky, ale bylo to moc slabý... S tím odkazem nevím, já ho kupuju v obchodě s kadeřnickýma potřebama. Jmenuje se V-light. Slyšela jsem, že bývá i na mimibazaru, ale nevím.

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Kdybys neuspěla, a moc ho chtěla, tak bych ho mohla případně obstarat a zaslat, ale nepatří mezi nejlevnější

      Vymazat
  9. http://www.vasevlasy-eshop.cz/podle-vyrobcu/matrix/barvy-na-vlasy/matrix-v-light-melir-500-g-162.html

    OdpovědětVymazat
  10. No já měla roky hnědé, černé vlasy a pak jsem se rozhodla pro totální blond. a po roce a půl od černé mám nádherně sjednocené vlasy platinové a když chci tak jdu do šedivých odstínů...žádné žluté odstíny!! ale musím říct že chodím jedině ke kadeřnici každý měsíc, sama bych si to takto jak to mám určitě neudělala a ani by se mi to nepodařilo kvalitními produkty. Takže za mě jedině kadeřnice a nee domácí barveníí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já byla od kadeřnice vždy žlutá, takže jen doma. Platinu víceméně mám, až na čerstvou odbarvenou pesinku. Takže za další 3 dny už ok 😉 😉 😉

    OdpovědětVymazat