čtvrtek 16. února 2012

Ráj nehtů.cz

Tentokrát začnu trochu zeširoka. Měla jsem na rukách asi 3 měsíce potřetí v životě gelovky. Nevím, co mě nutí dělat stále dokola tu samou chybu. Myslím, že za to může kombinace lenosti, nekvalitních a lámavých nehtů a taky toho, že jako pracující matka se stále někde máchám a žádnej lak mi nevydrží.....
Rozhodla jsem se teda, že nehty sundám, zároveň jsem si nechala udělat P-shine. Mimichodem je to tak jednoduchý, že si koupím sadu a budu dělat doma. Za 3 x to mám zaplacený a dalších minimálně 30 aplikací bude zadara. Buďte k mým nehtům schovívaví, není to po gelovkách žádnej zázrak
Ještě než jsem se objednala na to sundání, tak jsem si vyhlídla lak v odstínu, kterej už marně dlouho sháním. Vždy tam bylo moc červené, nebo hnědé a hlavně nikdy nebyl kvalitní. Dala jsem na doporučení různých nehtových maniaček a vybrala si lak O.P.I
Původně jsem si šla do Sephory, protože jsem ho chtěla mít hned, ale tento odstín neměli a celkově to tam bylo přebraný.
Hledala jsem teda na internetu a našla. Vzala jsem si k tomu ještě podlak a celkem to dělalo 528 Kč + poštovné s osobním převzetím na zásilkovně 40 Kč. 

Bylo to 8.2.2012, jelikož jsem to chtěla mít co nejdříve, tak jsem si vybrala platbu kartou, aby to měli okamžitě. Zaplatila jsem a čekala.
9.2 mi přišel email ze Zásilkovny, že obchod jim dal avizo o zásilce. Super.....

Kdyby nebylo jedno velké ale!!!!!

Zásilka ukončila svou cestu.
9. únor 2012, 16:28Internetový obchod předal informace o zásilce.
14. únor 2012, 13:45Zásilka byla přijata na depu Zásilkovna, Praha 8.
14. únor 2012, 17:05Zásilka byla připravena k odeslání na depu Zásilkovna, Praha 8.
14. únor 2012, 17:55Zásilka byla odeslána na pobočku Brno, Rašínova 1.
15. únor 2012, 10:54Zásilka byla přijata na cílovém výdejním místě Brno, Rašínova 1.
15. únor 2012, 12:41Zásilka byla vydána.


Z toho plyne, že až po 6 dnech obchod doručil zásilku do přepravní společnosti.
Nevím, jestli je to běžné u všech CZ e-shopů, nebo mám jen já nebývalou smůlu. Ale stejnou dobu čekám na zboží z USA,Číny, UK.

O službách zákazníkům se dle mého mají naše e-shopy ještě hodně co učit.
Jinak jsem zvědavá, jak dlouho mi lak vydrží nalakovanej, protože mám obavy, že všichni, co píšou ty pozitivní recenze o týdenní výdrži jsou studenti bez dětí a vlastní domácnosti. Já například nádobí umývám tak osumkrát za den, takže jestli projde tímto testem, tak bude stát i za tu cenu a čekání.

4 komentáře:

  1. mne pripomina coloramu od maybelline...cosi "cherry" to malo v nazve:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. No, mě to připomínalo lak, co jsem kdysi měla od Avonu, ale furt to není ono. Možná to bych spíš potřebovala http://www.day-loves-colours.com/2011/09/illamasqua-vice.html
    Tak asi koupím a snad už budu spokojená. Jen ta cena.... :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem matka od dítěte, klasika domácnost, máme psy a koně. Některé laky OPI s nadlakem (jiné značky ne) mi vydrží krásné 8 dní a sundávám je proto, že mi odrostl nehet.
    Snad to pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat jakej máš přesně nadlak. \Já mám ted bez nadlaku a už má oloupaný špičky. Je to 3 den.

    OdpovědětVymazat