pondělí 6. února 2012

Opticalm Gouttes Bleues



Ano, kapky do očí jsou pro mě nepostradatelná nutnost. Oči mám hodně citlivé, červené, furt mě pálí, takže něco si do nich nakapat musím. Vždycky jsem to nějak v lékárně vyřešila. Jako poslední pokus jsem si koupila umělý slzy. No nikdy jsem si nemyslela, že mě v očích může něco tak strašně pálet. Ale pálelo. Jako chilli.
Můj oční problém však vyřešil v době Vánoc jeden rodinný příslušník, který mi nabídl kapičky firmy ve které je zaměstnán. Zaujala mě na první pohled lahvička, která má pěknou barvičku, ale záhy jsem byla vyvedena z omylu.Touto barvou totiž nedisponuje lahvička, ale její obsah.
Tak teď už mě to fakt zajímalo. Kapla jsem si do očí a ono nic, žádný pálení, řezání a nic podobnýho. Tak jsem si kapky vzala, že je otestuju.


Bylo mi k tomu řečeno, že tyto kapky už v 60.letech používaly ve Francii modelky na projasnění pohledu, že na rozdíl od Visinek jsou nenávykový, že si mám dát pozor na oblečení, protože kapky barví a to co v nich barví je výtažek z chrpy. Sterilní jsou 28 dní, ale i potom plní svůj účel.


Kapičky jsou vhodné na unavené, zarudlé, pálící oči, zklidňují a zároveň jsou hydratační. Mají v sobě výtažek z chrpy, komonice, černého bezu, heřmánku a vilínu.Mohou používat i majitelky kontaktních čoček.
Za sebe můžu tyto kapky moc doporučit. Nejen že jsou zajímavé barvou,ale taky splňují co slibují. Oči nejsou vyschlé, prozáří se a žádné štípání a svědění se nekoná.

2 komentáře:

  1. Mm, také mě trápí zarudlé oči a Visine mi nijak nepomohl. Zkusím tedy tento zázrak, jen abych pak neměla své už modré oči jako viagrové dítě :D

    Seženu normálně v lékárně?

    OdpovědětVymazat
  2. No určitě je seženeš, kdyby ne, tak ti je objednají. Ve většině lékáren mají sortiment Altermedu. Jako viagrové dítě bys určitě vypadala super:-)

    OdpovědětVymazat