pátek 3. února 2012

Maybelline - the One by One Volum' Express Mascara



Tato řasenka k nám vpadla jako bomba a vyvolala rozporuplné reakce. Někdo ji miluje a někdo nenávidí. Já jsem si koupila tolik vychvalovanou Satin black. Měla jsem sice dost strach z toho gumovýho kartáčku, ale mile mě překvapil. řasy natočil, pročesal, zahustil a hlavně neslepil. Takže vše v pořádku a já jsem byla spokojená. Jediné, co bych vytkla je, že řasenka po měsíci byla skoro k nepoužití, prostě vyschlá.
Možná jsem si jen koupila nějakou často otvíranou, i přesto, že vždy beru to, co je nejvíc vzadu :-)


No a jelikož jsem byla spokojená, tak jsem si ji chtěla koupit ještě jednou, že třeba už nebude vyschlá a užiju si i dýl. Tak jsem šla do drogerky, narychlo spěchajíc do školky a vidím červenou ,,mejbelínku", tak šáhnu, u kasy zaplatím, a jdu. Doma vybalím a uložím do kufříku. Ráno vstanu ve 2 hodiny, rozlepím oči a chci se namalovat do práce. Zaostřím a zjistím, že je nějaká jiná. No není to satin black. A tak myslím, že v tom nemá být co za rozdíl, ale......
Tato nesatinová řasenka pro mě není až tak zahušťující jak by měla být, ale naopak, ikdyž to vůbec nemá v popisu práce je hafo prodlužující. Najednou jsem hledala řasy až někde u obočí, což se mi nikdy nestalo, protože celoživotně používám jen zahušťující řasenky.  A ještě jedno zjištění, o poznání líp než Satin se odličuje.
Takže za sebe můžu doporučit obě varianty, ale já zůstanu u Satin, protože na tento efekt jsem u řasenky zvyklá.
Snažila jsem se to vyfotit, ale můj foťák nějak nechce fotit malování....
Snaha byla, kvalita nic moc

Žádné komentáře:

Okomentovat