čtvrtek 23. února 2012

Nechci to zakřiknout....

....Ale!!!! Asi jsem našla věc. která zachránila můj obličej a to doufám navždy.
Dlouhý léta jsem na svůj obličej nepoužívala vůbec nic, dokonce ani vodu. Vystačila jsem si s pleťovkou. Bohužel to asi nebylo nejlepší období a možná to byla i doba, kdy se ledacos pokazilo.
Pak nastala fáze zkoumání, hledání, zkoušení a následného nadávání. Po řadě La Roche jsem se osypala. Nevím z čeho, byla tam micelárka, krém a termálka.
Po nějaké době zkoušení mi sedl krém Bioderma, ale o tom potom.

Jako noční péči jsem si vybrala Excipial U Lipolotio. 

Léčivá látka je Urea, neboli močovina v koncentraci 40mg/1 ml.
Urea zde obsažená je syntetická látka, nemá nic společného s močí. Její hlavní využití spočívá v tom, že dokáže poskytnout hydrataci a nějakým způsobem i hydrataci v kůži udržet.
Excipial není primárně určen na obličej, proto jsem se toho napřed trochu bála. Bála jsem se hlavně, aby mi neucpával už tak dost ucpané póry, a abych nebyla ještě ráno moc zmaštěná. Mažu ho už 3 měsíce denně na celý obličej včetně očí a jsem nejspokojenější jak jsem kdy mohla být. Nic mi neucpává, nedráždí ani obličej ani oči, skvěle hydratuje moji dehydratovanou a zároveň mastnou pleť(ještě před nějakou dobou jsem nevěděla, že to existuje).
Cena je okolo 150 Kč, ale může ho napsat i obvoďák a pak jsem platila regulační poplatek(víc věcí na receptu) a 13 Kč. Takže za tuto cenu vůbec nechápu jak jsem já mohla objevit(dávno jinými objevený) takový zázrak.

Z toho plyne, že jsem chtěla vyzkoušet i lehčí verzi, jestli by mi nevyhovoval na den. Excipial U Hydrolotio
Obsahuje poloviční množství účinné látky a má nějak úplně jiný složení. Nevím proč. Má dokonce i jinou vůni( moc se mi nelíbí) a má i jinou konzistenci, je to takový trošilinku jako gelový, tak napůl, nebo vodový, nevím, jak to napsat. Moc mi ta konzistence nevyhovuje.
Takže určitě bych ho mohla taky použít, ale vyhledávat ho nebudu a jako favorita ho doporučovat nebudu.
Protože FAVORIT je jen jeden!



2 komentáře:

  1. Taky na něj nedám dopustit!Trpím atopickýmm ekzémem a šíleně suchou pokožkou v obličeji a nic mi tak neulevilo a nehydratovalo jako Excipial!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tak, ze všeho jsem osypyná a z tohoto ne

    OdpovědětVymazat