středa 14. března 2012

Tak už mi někdo poraďte

Potřebuju radu. Kdysi(asi 10 let) jsem měla lak od Avonu, byl v takové hranaté lahvičce a byl vínový, asi z nějakýma piditřpytkama, moc se v tom nevyznám. Byl uplně super, i dlouho vydržel.  Já už jsem ho od té doby nesehnala, spodek kde byl název se mi smazal a pak ho asi přestali vyrábět.
Tady nas těch starých fotkách to nejde moc vidět, ale mám ho tam



Už dlouho hledám podobný, mám OPI, Sparitual apod. a pořád je to moc tmavý, nebo červený, nebo moc tmavofialový.
Ten od toho Avonu byl takovej vínovej s červeno fialovo růžovým tónem, nebyl extra tmavej. Ty třpytky tam jako nebyly na omak, ale vzhledem šly trochu vidět, nebylo to čistě krémový.
Kdyby někdo věděl, co myslím za lak, tak prosím do komentů a kdyby někdo věděl o nějaké napodobenině, tak radu uvítám.
Díky

6 komentářů:

  1. Co China glaze Heart of Africa? ChG má těch vínových laků víc, ale z tmavé fotky to vypadá spíš jako shimmer. Můžeš ho cvaknout za deního světla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bych ráda, ale to právě nejde. Během spousty stěhování apod. se někam ztratil a toto jsou jediný fotky na kterých ho mám na rukách... :-(

      Vymazat
    2. V popisu barem nejsem moc dobrá a všechny laky, co jsem koupila podle swatchů na netu, jsou moc do červena, nebo se lesknou tak divně do slunečna. Např. OPI Bogota Blackberry, Sparitual Spirit Child a spousta noname...

      Vymazat
  2. Já si ho nedovedu přestavit, ale nehledáš něco jako OPI La Boheme a jeho dupes?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná je to trochu podobný Zoya Rihana, co myslíš?

      Vymazat
  3. No možná to skoro odpovídá na druhé fotce http://polishaddict.com/2008/12/24/not-all-that-impressed-opi-la-boheme/
    ale na těch ostatních je to nějak moc třpytivý...

    OdpovědětVymazat