pátek 16. března 2012

Mac mineralize skinfinish natural

Super recenzi si můžete přečíst tady. Na doporučení Karolíny jsem si taky tento pudr koupila. Používám ho skoro dva měsíce, tak myslím, že můžu už trochu soudit.
Jelikož mám naprosto odlišnou pleť než ona, tak mám taky trochu jiný poznatky
Kupovala jsem ho tady a popis e-shopu najdete tady.
Mám odstín medium a s tím, že já jsem hodně bílá, tak mi pěkně sedl. Neoxiduje mi pod ním makeup, nedělá efekt masky, ani nedělá na obličeji mouku, takže použití hodnotím pozitivně. 
Že by byl nějak samostatně krycí mi moc nepřijde a ta výdrž není aspoň pro mě teda ideální.


Mám smíšenou, spíš mastnější pleť.
Většinou se maluju kolem osmé ráno, dám si krém, nechám vsáknout, zapracuju makeup a zapudruju. Ještě je celkem zima, takže nechci vidět jak to bude vypadat v létě.
Kolem poledne už se totiž dost lesknu, o něco později už jsem jak orosená a makeum mi začíná stíkat i s pudrem, že ho prstem lehce setřu. Chce prostě přepudrovat aspoň dvakrát během dne.
Jsem spokojená, ale čekala jsem od něho víc, zvlášť za ty prachy.

2 komentáře:

  1. Mrzi me, ze zklamal:-/ Ja si ho opravdu nemuzu vynachvalit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to přece není tvoje chyba. A jsem s ním zatím spokojená, ze všech pudrů co jsem měla je nejlepší. Jen to je muj obličej. Možná nejsem ani tak mastná, jako spíš celá orosená....

      Vymazat