pondělí 5. března 2012

Konjak sponge

Já už nemám skoro co dodat. Inspirovala jsem se tady a tady a dle těchto pozitivních recenzí jsem to musela zkusit. Nebudu opakovat to, co už bylo perfektně popsáno. Jen to trochu zrekapituluju a přidám osobní pocit.
Jako první asi řeknu to, že jsem neobjednávala jako ostatní zde, ale jelikož nejsem z Prahy a nevyužiju teda osobní předání, tak mi tady přijde dost drahé poštovné, 90 Kč za pidihoubu je podle mě dost.
Objednala jsem teda z Anglie, kde to celé vyšlo na 7.35 GBP, což mi přišlo lepší. Samozřejmě, pokud máte možnost si to vyzvednout osobně, pak bych volila českou variantu.
Vybrala jsem si černou houbičku, protože mám celkem smíšenou až mastnou pleť sice bez černých teček, ale s rozšířenými póry atd.
Houbička obsahuje bambusové uhlí, které pomáhá redukovat mastnotu a vzhledem k obsahu antioxidantů by se měl snížit obsah bakterií způsobujících akné. K dispozici je ještě houbička bílá, červená, růžová, zelená. Každá má svůj úkol.
Nemám ji dlouho, proto nemůžu soudit z dlouhodobého hlediska, ale houbička je po nacucání vodou příjemná, taková jakoby v ní něco bylo napuštěnýho. Po vyčištění pleti mi to připadá, jakobych pleť něčím pečujícím natřela, což zní asi jako nesmysl, ale já to tak cítím. Je taková jemná a hebká, jako namazaná hydratačním krémem a přesto ne mastná.
Za sebe opravdu zatím doporučuju a brousím si zuby na další varianty






3 komentáře:

  1. o tomto som citala akurat na jednom blogu, inak som o tom nepocula:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem o tom také četla, na blogu, i na nějakém beauty webu. Zatím v tom neshledávám nutnost, vlastnit tuhle houbičku, ale třeba si ji někdy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak nutnost já nemám v ničem, ale ten chtíč, to je sviňa a ty myšlenky po zalíbení nějaké věci nejsou potvory z hlavy dokud to nekoupím :-)

      Vymazat