středa 7. března 2012

Stuart Weitzman a chodníky v Česku

Dostala jsem boty. Podle katalogů dost drahé boty. Asi kolem sedmi tisíc. To je hrozný, radši jsem to neměla vědět.Mamka mi je koupila někde v sekáču. Byly skoro nové, vypadaly jako použité maximálně na nějaké předváděčce.Já totiž prosím pěkně hadry ani boty nenakupuju. Nenávidím to.Takže mám svýho osobního nákupčího:-) Ano já můžu jít nakupovat tunu kosmetiky, já můžu nakupovat hodiny jídlo, pití, zeleninu, já můžu dokonce nakupovat doplňky do auta, ale nechtějte po mě, abych nakupovala oblečení nebo boty,ale ty bych i zvládla. Musela bych ale ty pravé objevit hned v prvním obchodě.Jinak dál nejdu. A asi proto nepíšu o hadrech, ale o kosmetice.


Materiál superměkký semišek, podpatek tak akorát, pohodlné, o chlup větší, což mi vyhovuje, protože já vyhledávám větší boty, protože mám divný nohy. Na začátku mě to kdesi dřelo a nohy mě bolely jako čert, ale to byl jen nezvyk. Dlouho jsem takový úzky podpadky s placatým předkem nenosila. Doteď velká spokojenost.
Až do minulé soboty, než jsem se vypravila na návštěvu k mamce. Jeli jsme autem, ale parkuje se tam nejhůř z celýho Brna,ale jelikož jsem tam bydlela 19 let, tak bych to mohla vědět, že. Mohla jsem i vědět po těch letech, že se na tom chodníku, kterej byl asi 4x za můj život opravovanej, že ten chodník je jedna veliká hrůza. Nědělali to zádní cigáni, ani Ukrajinci, dělali to naši známí, manželé, otcové od rodin. A přesto to 4x odflákli, že jsem to asi nikde jinde tak hrozný neviděla. Jsou to kočičí hlavy, který jsou ve městě na více místech. Nikde nejsou nic moc super na chození v podpadkách, ale na té Pekařské se vážně vyřádili. Každá kostka je od jiné vyvýšená či snížená cca o 3-5 cm, mezi nima mezery s pískem do kterých super zajíždí podpadky, no víc už radši nemám slov, protože bych se jenom fest nasrala.
Takže jsem se po tomto úžasným chodníku prošla asi 20 metrů. Cestou zpět už jsem se radši chtěla nechat zajet a šla po silnici, než bych to absolvovala znova. 
I tato jedna cesta stačila k tomu, aby moje skoro nové botečky dopadly takhle




Jaké z toho plyne ponaučení? Na horní část Pekařské ulice v Brně se vybavte botama typu komisňáky nebo se naučte lítat:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat