středa 7. března 2012

Biderma H2O

K této vodě není co dodat. Všichni o ní slyšeli, většina z Vás má, nebo měla a ty co nemají, tak jen ještě chvílu budou odolávat a stejně koupí. Její popis je snad na všech beauty blogách co znám.Tadytadytady a třeba pěkně i tady. Tudíž se nebudu opakovat.
Jen jsem chtěla říct, že pro ty, co upřednostní osobní odběr v Brně jsem ji objevila za 350,. No a teď jsem chtěla dát odkaz a oni ji od včera, kdy já jsem ji objednávala a dnes vyzvedla zdražili na 390,-
Ale tak může to být pro někoho zajímavý i tak. Pořád míň, než v lékárnách.
Je to k vyzvednutí u vojenské nemocnice.
Můžete se teda mrknout tady.

2 komentáře:

  1. to je to kralovna v starostlivosti o plet..:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji mám a jsem s ní taky moc spokojená. Před nějakým časem jsem sehnala dokonce tu velkou za 314 Kaček, ale pak ji taky hned zdražili.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat