úterý 6. března 2012

Můj nový balíček

Včera ráno zazvonila pošťačka a přinesla mi balíček. Rychle jsem utíkala nahoru a rozbalit ho, protože jsem se těšila na lak, kterej jsem si vybrala podle recenze u Day tady. Řekla jsem si, že už bych tu barvu mohla konečně trefit.
Po rozbalení na mě čekala pěkná krabička a v ní krabička s lakem
Lak vypadá velice luxusně, hlavě uzávěr, který je takový jakoby pogumovaný a matný
Barva je moc hezká, ale pořád to není taková, co jsem měla před deseti lety od Avonu a od té doby sháním. No nevadí. Jak říkám barva mi vyhovuje, nanášel se moc pěkně, přestože jsem celkem gramlavá. Štěteček je menší než OPI, ale maluje celkem dobře.
Day popsala finiš jako ojíněný nebo saténový a to odpovídá. Sice jsem to nechtěla, ale předem jsem to věděla.



Na druhé fotce moc barva neodpovídá, první je ok.


Musím však něco říct k výdrži. Lakovala jsem včera v poledne a dneska v poledne mám oloupané tři špičky. Umyla jsem asi 4x nádobí, jinak nic extra.
 A tady chci teda radu od zkušenějších. Dělám něco špatně, nebo je to tím, že mám propilovaný nehty po gelovkách a proto na nich teď nebude držet nic?
Lakovala jsem kalciovej gel, potom zpevňovač nehtů, kterej tak štípal a pálil, že jsem se málem počurala, potom base coat od OPI, dvě vrstvy barvy a jelikož jsem nemohla najít nadlak, tak jsem na to švihla ten base coat i navrch.

Žádné komentáře:

Okomentovat