úterý 13. března 2012

Mojesminky.cz

Nemůžu se nepodělit o zkušenost s nákupem v tomto e-shopu.
Jako jediný z CZ e-shopů mě opravdu potěšil a mile překvapil. Na zkoušku jsem si objednala jen jeden lak na nehty, využila jsem ještě slevu a zaplatila převodem 98 Kč. To se stalo v pátek v noci.
Dnes ,což je úterý na mě zvoní pošťačka a nese balíček
Byla jsem z toho v šoku, protože to byla rychlost jako blesk.
Lak byl v bublinkové obálce, ještě oblepenej takovým kouskem praskavé folie. Jako dárek jsem dostala odsypek pigmentu.

S e-shopem, jsem naprosto spokojena a určitě můžu doporučit. Jen pro mě škoda, že není možno osobní předání, já bych uvítala a zastoupení Barry M v ČR by ušetřilo na poštovném. 
Moje zásilka stála 34,- plus bublinková obálka

9 komentářů:

  1. jeee to je moc milý, zaprvý taková rychlost a to že ti dali vzoreček... já ted udělala u jednoho eshopu objednávku skoro za litr, čekám už víc jak měsíc a vzorečky o který jsem si dokonce napsala mi prej nepošlou...

    OdpovědětVymazat
  2. No je to super, proto jsem o tom musela napsat, protože v ČR je spíš běžná tvoje zkušenost. Já proto vyhledávám osobní předání, nebo radši přicvaknu za dobírku, protože nevidím důvod, proč by měl někdo měsíc používat moje peníze a nic mi za ně nedát. Na ebay vše funguje jak má, tak nechápu proč u nás to stále nejde.
    Držím palce at balíček brzo dorazí.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky plánuji objednávku, Šminky jsou super obchod, příjemní majitelé, úžasný sortiment. Co víc si přát?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ta rychlost, ta se jen tak nevidí

      Vymazat
    2. Jojo, včera večer jsem objednávala, tak potutelně doufám, že by se mi mohlo zítra poštěstit, uvidíme. :D

      Vymazat
  4. Jé, to je paráda, že jsi využila slevu přese mě :D Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky chtěla z moješminky objednávat, jenže všechny laky co bych chtěla, nejsou skladem :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni určitě zásoby doplní a ty pak budeě stejně spokojená jako já

      Vymazat