úterý 20. března 2012

Byla u mě pošťačka

Asi mám nějakou poruchu nebo co. Úplně jsem přestala navštěvovat drogerky. Dokonce už si doma asi budeme čistit zuby dětskou pastou, protože té jediné máme zásobu:-) Nechci tam chodit. Prostě jsem rezignovala.Prodávají se tam z 99% šunty a já v touze nakupovat koupím to, co letí hned do koše.Takže jsem skončila.
Nakupuju už jen po internetu, PayPal se stal mým prokletím, a tak každodenně čekám na pošťačku. Zrovna dnes přišla, dokonce nesla 2 balíčky, tak se pochlubím.
Jeden balíček je z Anglie a šel celkem dlouho. Objednávka  odtud a druhý byl z Ebay, cestoval z USA a cesta mu trvala o polovinu kratší dobu, přesně 6 dní.
V balíčku z USA byl Seche Vite, abych náhodou nebyla pozadu a taky otestovala tento ,,zázrak". 
Recenze produktů a e-shopu příště

8 komentářů:

  1. To mi povídej! Já už taky nechci nakupovat v drogerkách. Štve mě šílený umělý světlo, securiťák za zádama a stupidní krávy, který si na ruku patlaj VŠECHNO (a to nejenom testery, bohužel...). Přes internet a v parfumerii se mi nestane, že bych si koupila něco, co někdo už dvacetkrát otevřel... do drogerky chodím už jenom pro odličovací tampony, věci na holení atd

    OdpovědětVymazat
  2. Suzie to naposto přesně vystihla. Už se těším na příště na recenzi UD :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. ja som pozadu a seche som este nevyskusala...:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já doslova miluji když mi přijde balíček...vždy kolem něj obřadně kroužím a oddaluji jeho rozbalení:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně to dělám i já. Oddaluju to jak jen mi to touha dovolí....

      Vymazat
  5. paypalu pořád odolávám, vím proč:D nakupuji přes net zatím jen u nás. a narozdíl od holek, balík vždy rozervu už po schodech do bytu :DD

    OdpovědětVymazat