pondělí 26. března 2012

Foto na přání

Na přání Levandule fotka před a po použití Urban Decay Brow Box. Ještě jsem chtěla dodat, že jsem původně chtěla koupit Benfit, ale všechny tři odstíny byly na mě moc teplý, skoro do rezava
Nafotila jsem dost fotek, tak to bude takovej fotopříspěvek


Úplně bez jakéhokoliv makeupu




Jedno obočí hotové


Obě obočí hotové


Detaily


Možná to není nic moc, ale absolutně za to nemůže produkt, moje obočí je prostě hrozný a šílený. Každý jiný, vypelichaný apod.

4 komentáře:

  1. Barva je to skutečně přirozená! Já sice tento výrobek nepotřebuji ale sama to znám když chci někoho namalovat a nevím co s jeho obočím. Takže díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherný řasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aprila bylo v neděli :-D Nemám řasy nic moc, to je jen celkem dobrá řasenka. Teď čekám na kapky na růst řas.

      Vymazat